26 Απρ 2012

Γιατί να μην ψηφίσω τα κόμματα?



            Επειδή πολλοί από εσάς θα συγχυστήκατε διαβάζοντας το προηγούμενο αρθράκι για τους λόγους για τους οποίους πρέπει να ψηφίσουμε το κάθε κόμμα (μεταξύ μας, ακόμα και εγώ συγχύστηκα με μερικά από αυτά που έγραφα), ήρθε η ώρα να βγάλουμε τα απωθημένα μας!!! Πάμε λοιπόν!!!
ΔΕΝ θα ψηφίσω….
-         ΠΑΣΟΚ γιατί νομίζω ότι κάποιοι ξεχνάνε ότι μέχρι πριν μερικές ημέρες ήταν κυβέρνηση και αυτά που υπόσχονται τώρα θα μπορούσαν να τα είχαν κάνει λίγο νωρίτερα. Τους εμπόδιζε κανείς???? Και αν ναι, τι θα αλλάξει μετά τις εκλογές??
-         ΝΔ γιατί ο Αντωνάκης εκπέμπει έναν αλαζονικό αέρα και μια μαγκιά που με εκνευρίζει. Επίσης, έχω ταράξει τα εμετοστοπ από τις πολλές κωλοτούμπες που αναγκάστηκα να παρακολουθήσω τον τελευταίο χρόνο. Δεν θα ψηφίσω το μνημόνιο, θα ψηφίσω το μνημόνιο. Δε θα συμπορευτώ με το ΠΑΣΟΚ, θα συμπορευτώ με το ΠΑΣΟΚ. Πετάει ο γάιδαρος, δεν πετάει ο γάιδαρος.
-         ΚΚΕ γιατί δε θα μου άρεσε να βγαίνω στις πλατείες και να κλαίω εν χορό μαζί με άλλους  εκατό νοματαίους μόλις πεθαίνει ένας ηγέτης (σας θυμίζει κάτι η εικόνα?_. Επίσης, μου αρέσει να ψωνίζω ξένα προϊόντα όπως μου αρέσει να ψωνίζουν οι ξένοι τα δικά μου προϊόντα. Και τέλος, έχουμε 2012. Παιδιά συντονιστείτε λίγο!!
-         ΣΥ.ΡΙΖ.Α γιατί δε μου αρέσει το σύννεφο γύρω από τον αστικό μύθο ότι το ΣΥ.ΡΙΖ.Α βρίσκεται πίσω από κάποια καλόπαιδα. Θέλω μια πιο πειστική διάψευση ρε παιδί μου και όχι δηλώσεις τύπου «Ναι, μεν αλλά….».
-         ΛΑ.ΟΣ γιατί πρέπει να αποφασίσει επιτέλους αν στηρίζει το μνημόνιο ή όχι. Αν θυμάμαι καλά είχε 4 υπουργούς και υφυπουργούς μέχρι πριν λίγο καιρό στην κυβέρνηση. Επίσης, εκνευρίζομαι που θυμήθηκε ξανά προεκλογικά τον κακό δεξιό του εαυτό μπας και κόψει κανένα ψηφάκι από δεξιότερα.
-         Ανεξάρτητοι Έλληνες γιατί επί 19 χρόνια κύριε Καμμένε ή Καμμένο (και τα δύο σωστά είναι σύμφωνα με την Κανέλλη) ήσασταν στη Ν.Δ. αν θυμάμαι καλά. Σκάνδαλα μόνο για τους άλλους ανακαλύπτατε? Επίσης δεν πείθομαι από την υπόσχεση να τους γράψετε όλους (τους Ευρωπαίους εννοώ) στα παλαιότερα των υποδημάτων σας.
-         Δημοκρατική Αριστερά γιατί μου θυμίζει μια πιο αποστασιοποιημένη version του ΠΑΣΟΚ που η άποψη που έχει για όλα είναι demi saison. Και θέλω και δε θέλω. Και μπορώ και δεν μπορώ! Και Βίσση και Βανδή! Ε, δε γίνεται αυτό όμως!!
-         Δημοκρατική Συμμαχία γιατί η Ντόρα αποτελεί μέρος του συστήματος εδώ και χρόνια και δε φαίνεται να έχει αλλάξει αυτό ιδιαίτερα. Επίσης, και αυτή ξεχνάει (μάλλον είναι κολλητικό το αλτζχάιμερ στη Βουλή) ότι υπήρξε υπουργός και κορυφαίο στέλεχος κυβερνήσεων άρα όπως και να το κάνουμε φταις και εσύ λίγο, ε? Τι λες?
-         Χρυσή Αυγή γιατί ακόμα προτιμώ τα σαπούνια με άρωμα λεβάντας. Και αν σας φαίνεται λίγο σκληρό αυτό, μην ξεχνάτε ότι οι συγκεκριμένοι κύριοι υποστηρίζουν κάποιον που σφάγιασε χιλιάδες Έλληνες πολλά χρόνια πριν (αλλά όχι τόσο πολλά!!!)
-         Οικολόγοι Πράσινοι γιατί ζουν σε έναν δικό τους κόσμο, πράσινο που μοιάζει βγαλμένος από το Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι. Είναι εφικτός??? Ίσως ναι αλλά μέχρι τότε μάλλον θα έχουν μείνει στην Ελλάδα μόνο τα λιβάδια, άντε και κανένα πόσουμ να περιφέρεται.
-         Κοινωνική Συμμαχία γιατί…πλάκα μας κάνετε?? ΠΑΣΟΚ από την ανάποδη!
Θα μου πείτε και τι να ψηφίσω?? Δεν έχω απάντηση σε αυτό. Άλλωστε ούτε για τον εαυτό μου δεν έχω απάντηση. Το μόνο σίγουρο είναι ότι πρέπει να ψηφίσουμε. Άλλωστε υπάρχουν και άλλες επιλογές.Έχετε δει τις εκπομπές του Λεβέντη?? ΑΠΟΘΕΩΣΗ!! Ο πολιτικός λόγος προσωποποιημένος. Συνδυασμός Αλέφαντου και Στέφανου Χίου (του διαδικτυακού, όχι του τηλεοπτικού που καταπιεζόταν)!!!!!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

who is online

Ad24